Všeobecné obchodní podmínky
obchodní společnosti
ENJOiT s.r.o.
se sídlem F. A. Gerstnera č. ev. 52, České Budějovice 7, 370 01 České Budějovice,
IČO: 192 95 073,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 33138:
1. Úvodní ujednání
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti ENJOiT s.r.o., se sídlem F. A. Gerstnera č. ev. 52, České Budějovice 7, 370 01 České Budějovice, IČO: 192 95 073, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 33138 (dále jen „Společnost“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavírané mezi Společností a jinou fyzickou osobou (dále jen „Návštěvník“) ohledně objednání a koupě vstupenky na konferenci „BYZON“ (dále jen „Konference“) a networkingovou akci, která se bude konat v prostorách budovy jako Konference bezprostředně po skončení Konference („Afterparty“) prostřednictvím webových stránek https://www.byzon.cz (dále jen „webová stránka“), konající se 1. 10. 2024 v Českých Budějovicích.
1.2. Znění obchodních podmínek může Společnost měnit či doplňovat. Tímto ujednáním nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. Předmět Smlouvy
2.1. Předmětem Smlouvy je poskytnutí služeb Návštěvníkovi ze strany Společnosti spočívající v umožnění účasti fyzické osoby, jejíž osobní údaje jsou uvedeny v registračním formuláři na webové stránce na Konferenci, popř. i na Afterparty v termínu a za podmínek specifikovaných těmito obchodními podmínkami.
3. Vstupenka
3.1. Účast na Konferenci, popř. i na Afterparty je možná pouze na základě platné vstupenky zakoupené v souladu s těmito obchodními podmínkami (dále jen „Vstupenka“) a na základě prokázání totožnosti Návštěvníka. Společnost je oprávněna tyto skutečnosti kontrolovat kdykoli v průběhu Konference nebo Afterparty.
3.2. Návštěvník je v průběhu Konference, popř. i Afterparty povinen mít Vstupenku u sebe a na vyzvání osoby pověřené Společností se touto Vstupenkou prokázat, a to buď v listinné, nebo v elektronické podobě.
3.3. Vstupenka obsahuje jméno a příjmení Návštěvníka a není převoditelná na jinou osobu. Společnost může výjimečně na žádost Návštěvníka prostřednictvím e-mailové adresy jsem@byzon.cz z důležitých důvodů umožnit převod Vstupenky na jinou osobu. Schválí-li Společnost tento převod, zruší platnost původní Vstupenky a na e-mailovou adresu Návštěvníka zašle Vstupenku novou.
3.4. Osoba, která se neprokáže platnou Vstupenkou může být Společností na Konferenci a/nebo Afterparty nepřipuštěna nebo z Konference a/nebo Afterparty vykázána. V takovém případě tato osoba nemá nárok na vrácení zaplacené ceny Vstupenky. Není-li naplněna kapacita Konference a/nebo Afterparty, může Společnost takové osobě umožnit účast na Konferenci a/nebo Afterparty v případě, že tato osoba zaplatí novou cenu Vstupenky, ve výši, v jaké se Vstupenky prodávaly v okamžiku ukončení jejich předprodeje. Návštěvník nemá v takovém případě nárok na vrácení ceny původní Vstupenky.
3.5. Cena Vstupenky je uvedena na webové stránce, počet Vstupenek je omezen.
3.6. Zakoupení Vstupenky pouze na Afterparty bez Vstupenky na Konferenci není možné.
4. Uzavření Smlouvy
4.1. Veškerá prezentace Konference a/nebo Afterparty umístěná na webových stránkách je informativního a nezávazného charakteru.
4.2. Společnost není plátcem DPH. Pokud by se Společnost do dne pořádání Konference stala plátcem DPH, bude cena Vstupenky navýšena o DPH s účinností od dne, kdy se Společnost stane plátcem DPH. Ceny Vstupenky jsou na webových stránkách uvedeny jako vždy jako ceny konečné. Vstupenky zůstávají v platnosti do konce dne konání Konference, tedy 1. 10. 2024. Tímto ujednáním není omezena možnost Společnosti uzavřít Smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
4.3. Vstupenky lze koupit prostřednictvím webových stránek https://www.byzon.cz. Zprostředkovatelem je společnost GOPAY s.r.o., se sídlem č. p. 67, 370 01 Planá, IČO 260 46 768 (dále jen „Zprostředkovatel“), díky kterému dochází k platbě Vstupenky bezhotovostním převodem nebo bezhotovostně platební kartou. Zprostředkovatel pouze zprostředkovává platbu pro Společnost, není organizátorem samotné Konference.
4.4. Vstupenky lze také koupit na objednávku, a to prostřednictvím e-mailu na adrese jsem@byzon.cz nebo na tel. č. 774 835 456. V případě, že Návštěvník zvolí tento způsob zakoupení Vstupenky, může cenu za Vstupenku uhradit bezhotovostním převodem na bankovní účet, který mu Společnost po objednání Vstupenky zašle e-mailem či sdělí přes telefon.
4.5. Návštěvník na webových stránkách vybere druh Vstupenky, vyplní své kontaktní údaje, které je nutné uvést, vybere způsob platby a vyjádří svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami. Dokončením objednávky kliknutím na tlačítko „Potvrdit nákup“ je učiněn návrh na uzavření Smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 občanského zákoníku (dále jen „Objednávka“).
4.6. Objednávka obsahuje vedle údajů uvedených v předchozím odstavci také cenu Vstupenky.
4.7. Návštěvník si vybere platbu bezhotovostním převodem nebo bezhotovostní platbu kartou. Při platbě kartou je Návštěvník přesměrován do platební brány Zprostředkovatele, jejímž prostřednictvím uhradí cenu Vstupenky. V případě platby bezhotovostním převodem na bankovní účet Společnosti, budou platební údaje (číslo bankovního účtu a variabilní symbol) zaslán Návštěvníkovi e-mailem na adresu, kterou uvedl při vyplňování svých kontaktních údajů v Objednávce.
4.8. Nebude-li cena Vstupenky uhrazena ve lhůtě do 5 pracovních dnů ode dne učinění Objednávky, Objednávka se ruší.
4.9. Návštěvník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Návštěvníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory apod.) si hradí Návštěvník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4.10. Smlouva je uzavřena okamžikem zaplacení ceny Vstupenky. Daňový doklad vystaví Návštěvníkovi Společnost po uhrazení ceny Vstupenky a zašle mu jej v elektronické podobě na elektronickou adresu (e-mail). Návštěvník je povinen si neprodleně po doručení Vstupenky zkontrolovat veškeré údaje. Na reklamace obdržené po lhůtě 48 hodin od doručení Vstupenky nemusí být brán zřetel.
4.11. Po přijetí platby Společnost zašle Návštěvníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v rámci Objednávky potvrzení o uhrazení ceny Vstupenky společně se Vstupenkou v elektronické podobě.
5. Práva z vadného plnění a odpovědnost za škodu
5.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925 občanského zákoníku.
5.2. Vadou plnění Společnosti není zejména změna programu ani změna místa konání nebo data Konference po uzavření Smlouvy, pokud k takovéto změně došlo z důležitého důvodu. Společnost si vyhrazuje právo takovou změnu provést zejména v případě zásahu vyšší moci nebo z důvodů neležících na vůli Společnosti. O změně programu, místa či termínu konání Návštěvníka Společnost informuje bez zbytečného odkladu na jeho adresu elektronické pošty.
5.3. Pokud by došlo ke zrušení Konference bez stanovení náhradního termínu, Návštěvník má právo na vrácení ceny Vstupenky, kterou skutečně zaplatil.
5.4. Společnost není povinna zaručit nepřetržitý provoz webových stránek a neodpovídá za žádnou škodu, která by mohla vzniknout z důvodu jejich dočasného výpadku či přetížení. Společnost rovněž neodpovídá za žádnou škodu, která by mohla vzniknout z důvodu uvedení nesprávné či neúplné informace na webových stránkách.
5.5. Společnost neodpovídá za žádnou škodu, kterou by Návštěvník utrpěl během konání Konference a/nebo Afterparty, na svém majetku či zdraví. Návštěvník se uzavřením Smlouvy výslovně vzdává svých případných práv na náhradu takovéto škody, která by mu mohla vzniknout.
6. Odstoupení od Smlouvy
6.1. Návštěvník má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1, odst. 2 Občanského zákoníku právo při uzavření smlouvy distančním způsobem od Smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne jejího vzniku. Odstoupení od Smlouvy musí být Společnosti odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě na adresu jejího sídla. Pro odstoupení od Smlouvy může Návštěvník využit vzorový formulář poskytovaný Společností, který je přílohou těchto Obchodních podmínek a je dostupný na webových stránkách.
6.2. V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. Cena Vstupenky bude Návštěvníkovi vrácena do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na bankovní účet uvedený pro tyto účely v odstoupení od Smlouvy.
7. Závěrečná ujednání
7.1. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy.
7.2. Návštěvník je povinen během konání Konference a/nebo Afterparty dodržovat veškerá pravidla a pokyny udělené Společností či pověřenou osobou, provozní řád budovy, ve které se Konference a/nebo Afterparty nachází a pravidla slušného chování. V případě porušení této povinnosti Návštěvníka, může být z místa konání Konference a/nebo Afterparty vykázán, bez nároku na vrácení ceny Vstupenky.
7.3. Návštěvník je povinen při registraci v registračním formuláři a vyplňování dalších údajů v Objednávce uvádět pravdivé údaje.
7.4. Návštěvník souhlasí s tím, že po něm může být během konání Konference vyžadováno, aby se prokázal platným průkazem totožnosti a zavazuje se jej osobě pověřené Společností na vyžádání předložit. Návštěvník rovněž souhlasí s tím, že během konání Konference a/nebo Afterparty mohou být pořizovány obrazové a/nebo zvukové záznamy, na kterých může být Návštěvník rozpoznán. Návštěvník souhlasí se šířením těchto obrazových a/nebo zvukových záznamů pro marketingové účely Společnosti či partnerů Konference a/nebo Afterparty.
7.5. Právní vztahy vzniklé ze Smlouvy mezi Společností a Návštěvníkem se řídí a vykládají podle právního řádu České republiky.
7.6. Kontaktní údaje Společnosti a zásady ochrany osobních údajů jsou uvedeny na webových stránkách v plném rozsahu.
7.7. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich uveřejnění na webových stránkách a jsou k dispozici na webových stránkách Společnosti. V případě, že Společnost tyto obchodní podmínky změní, pozbývá toto znění obchodních podmínek platnosti a účinnosti dnem nabytí platnosti a účinnosti pozdějšího znění obchodních podmínek.